Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

ARENA 1VS1 HAKSIZ BAN

Xalr0n

Yeni üye
Katılım
10 Ara 2021
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Bİ ARKADAŞ 1VS1 SERVERA GELDİ .KARDEŞİM ARKADAŞLA VS ATIYOZ 2 DK SONRA GELİRMİSİN DEDİM O DA ÇIKMIYOM SERVERIN ALLAHI BENİM DEDİ BENDE KÜFÜR ETTİM O DA BEKLE ADMİN GETİRİYOM DEDİ KÜFÜR ETTİM İÇİN .2 DK SONRA ARKADAŞIYLA GELDİ GELDİ ADMİN YAPTI BENDE EE DEDİM NE EE Sİ TOP YAPTI (ADMİN) ALESTADA NOLDU BEYLER DEDİ.SONRA BANA TOP DİYEN ARKADAŞ BEN SENİ ALLAHIN YANINDA BANLIYCAM DEDİ VE BAN ATTILAR HAKSIZ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. BU İKİSİ GÖREVİ HAKSIZ YERE KULLANIYO
 

Ekli dosyalar

  • RUNAWAY ARENA BAN.png
    RUNAWAY ARENA BAN.png
    644.3 KB · Görüntüleme: 4
Üst