Resmi olarak desteklenmemesine rağmen, AMD FSR 3 kare üretimi ve NVIDIA DLSS 3.5 ışın yeniden yapılandırması, Deluxe Edition’ını ön sipariş edenler için erken erişimde sunulan Bloober Team’in Silent Hill 2 remake’inde kolayca etkinleştirilebilir.
Deck Wizard’a göre, AMD FSR 3 kare üretimini etkinleştirmek için kullanıcılar oyunun engine.ini dosyasındaki [SystemSettings] bölümüne r.FidelityFX.FI.Enabled=1 satırını eklemeli. Bazı gölgelenme sorunları olsa da, kare üretimi düşük güçlü sistemlerde veya Steam Deck’te oyunu daha akıcı hale getirebilir.
RTX 4000 serisi grafik kartı olanlar, Silent Hill 2’nin yeniden yapımında NVIDIA DLSS 3.5 Ray Reconstruction’ı etkinleştirebilir. Bunu yapmak için, oyunun engine.ini dosyasının [SystemSettings] bölümüne gerekli satırları ekleyin.
r.NGX.DLSS.denoisermode=1
r.Lumen.Reflections.BilateralFilter=0
r.Lumen.Reflections.ScreenSpaceReconstruction=0
r.lumen.Reflections.Temporal=0
r.Shadow.Denoiser=0
Oyundaki diğer iyileştirmeler, 16:9 ve 30 FPS sınırlarının ötesindeki en boy oranlarında görüntülenen siyah çubukları kaldırarak ara sahneleri iyileştiren yeni bir mod sayesinde sağlanmaktadır. Bu modu buradan indirebilirsiniz.
Silent Hill 2’nin yeniden yapımı, orijinal haliyle bile her hayranın zamanına değer. Bloober Team, ikonik oyunu mükemmel bir şekilde yeniden yaratarak Chris’in incelemesine göre bugüne kadarki en iyi oyununu sundu.
Silent Hill 2 remake launches yarın, 8 Ekim’de PC ve PlayStation 5’te herkes için piyasaya çıkıyor.
Kaynak : https://wccftech.com/