Bizimle bağlantı kurun

Merhaba, ne arıyorsunuz?

Haber

Araştırmaya Göre Oyuncuların %53ü Tek Oyunculu Oyunları Tercih Ediyor

Elden Ring Shadow of the Erdtree scaled 1

Yeni bir araştırma, oyuncuların %53’ünün tek oyunculu oyunları tercih ettiğini gösterdi. Canlı hizmet oyunlarının piyasada başarılı olmasının zor olduğu düşünüldüğünde, daha fazla tek oyunculu oyunun öne çıkması ve çoğu çok oyunculu oyundan daha başarılı olması mantıklıdır. Rhys Elliott’in çalışması, AAA oyun pazarındaki gelirlerin çoğunun genellikle canlı hizmet oyunlarından gelen oyun içi satın alımlardan kaynaklandığını belirtiyor. Ancak pazarın aşırı doygun olduğu ve bazı canlı hizmet oyunlarının hemen başarısız olduğu da ifade ediliyor.

Canlı hizmet oyunlarının pazarda tanınması giderek daha nadir hale geliyor. Her yeni oyun başarıyla piyasaya sürüldüğünde, yeni girişler için alan daha da daralıyor. Konsollarda ve PC’de birçok AAA geliştirici, canlı hizmet oyunlarından büyük gelir elde etmeye çalışırken, çoğu oyuncu tek oyunculu oyunları tercih ediyor.


Midia Research’ün son oyun raporuna göre, tek oyunculu oyunlar en çok tercih edilen seçenek. Daha önce tek oyunculu oyunlar geliştiren bazı stüdyolar, canlı hizmet oyunları yapmaya çalıştı, ancak bu çabaları başarısızlıkla sonuçlandı. Bu duruma en iyi örneklerden biri “The Last of Us”ın büyük başarısıdır. Ancak “The Last of Us Online” aynı başarıyı yakalayamadı ve Naughty Dog ile PlayStation tarafından hızla iptal edildi.

Reklam. Okumaya devam etmek için kaydırın.

singleplayer games 1920x1080 1

Canlı hizmet oyunları sektörde önemli bir yer tutsa da, yeni tek oyunculu oyunlar rekorlar kırmaya ve büyük kazançlar elde etmeye devam ediyor. Örneğin, birçok kişinin aklına “The Legend of Zelda” veya “Spider-Man” gibi ikonik seriler geliyor. “Elden Ring” 25 milyon, “Black Myth: Wukong” ise 20 milyon kopya sattı. Her iki oyun da çoğunlukla tek oyunculu, ancak “Elden Ring” isteyenler için çok oyunculu bir seçenek sunuyor.

Oyuncuların tercihleri yaşa bağlıdır. Gençler genellikle canlı hizmet oyunlarına ilgi gösterirken, bu ilgi 20’li yaşların ortasında azalır. 25 yaş ve üzerindeki oyuncular ise daha çok tek oyunculu oyunları tercih ediyor. Bu grup, oyun deneyimlerini daha erişilebilir hale getirmek için taşınabilir cihazlar kullanıyor.


Kaynak : https://wccftech.com/

Reklam. Okumaya devam etmek için kaydırın.
Yazar

Yorum yapmak için tıklayın

Bir Cevap Bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Haberler

Haber

Frostpunk 2, üç günde 350.000 satış rakamını aşmayı başardı. Bu bilgi, oyunun geliştiricisi ve yayıncısı 11-bit Studios tarafından X platformunda paylaşıldı. Şirket, oyunun geliştirme...

Oyun

IGN China tarafından yayınlanan yeni bir geliştirici günlüğü çıktı ve 15 kasımda çıkacak olan Assassin’s Creed Shadows oyunundaki oynanışları içeriyor. Görüntülerin kısa olmasına rağmen...

Haber

Geçtiğimiz günlerde oyun endüstrisindeki en büyük şirketlerden bazılarına dava açılmıştı. Davaların açıldığı yerler sırasıyla Arkansas ve Ohio. Ancak davacı, oyun bağımlılığıyla ilgili iki davayı...

Haber

InFold Games geçtiğimiz günlerde yeni oyunları Ballad of Antara için yaklaşık 15 dakikalık bir ön gösterim yayınladı. Oyunun geliştirme süreci TipsWorks tarafından yürütülmekte. Bu...